De vereniging - RC Truckers Limburg

Onze vereniging is in januari 2016 opgericht.
Met een groep enthousiaste hobbyisten zijn we gestart met het maken van de benodigde banen en gebouwen, zodat onze modelbaan er niet al te karig uit zou zien.
De oprichters:
In de loop der tijd hebben alle leden van alles in overleg gebouwd. Van loodsen tot bruggen, straatlantaarns, verkeerlichten, enz. Zelfs in groepjes bij een persoon thuis om datgene te realiseren wat de baan nog aantrekkelijker maakt voor de bezoeker. We zijn allemaal trots op datgene wat we op dit moment kunnen laten zien.

Is dit alles?

Nee!

Zo zijn diverse leden momenteel met prachtige projecten bezig om de baan aan te vullen. Dit houdt automatisch in dat er nog meer wegen moeten worden aangeschaft. Maar aan alle bedrijvigheid is te zien dat de hobby bij de leden leeft. En voor deze lol zet iedereen zich in, om een voortreffelijke show aan elke bezoeker te geven.

Tevens zijn we vanaf 9 januari 2019 een officiƫle vereniging, ingeschreven bij de KvK onder nr. 73661112